3 comentarii la “Vacanţă ! ! !

  1. Intamplator am dat de tine si aici. Si ma bucur ca am facut-o. Iar pt ceea ce ai inceput aici un big Like. O mica remarca, totusi? Nu mai folosi ardelenismele si fii mai atent la spelling! In rest, de bine:)))
    Succes and keep in touch!

    • Mă chinui şi eu un pic, aşa ca la inceput. 😀
      Oricum mă bucur că nu aţi văzut primele posturi înainte sa le editez.:)):))
      Mersi mult. I’m really glad that you like my work.
      Toate cele bune.

  2. Pingback: Vacanţă ! ! ! « Giura Iulian | BunDeCitit.ro

Lasă un răspuns

